Thursday, 2 June 2011

DiNg dOng....DiNg DoNG.....dh mcm tekan loceng umh dah aku nie hehehe

mOrNiNg!!!!!

Tgk2 jam dah pukul 830am,,patut la sedap je tdo...tgk2 dh cerah......alamak dah lewat nk p keje..koi pn apa lg  cept capai towel mand ala2 kadar gtu..hahaha....bsiap dgn matlamat agar pushcard tak merah...koi pn capai kunci dengan m'drive Myvi kesyg koi dgn bhemat...huhu kuar2 umh terus jam kat pandan indah..aduhhhh!!koi  mula la nok pikir jalan singkat..huhuhu.....sama ada nk terus bgasak dalam jam atau koi nk buat pusingan U...sabor jelah sabtu pn jam....ni gara2 g Bulatan Kampung Pandan la nie...ala kadai makan tepi jalan tu....mst dema smua tahu kn....dgr owg2 tua(owg lame la senang cakap kang mjuk plok pgl tua) nyanyi and poco2 gtu...best weh layan jiwa owg lama bajet muda nie..hahaha...dari kol 10.30pm lepas koi pindah barang terus koi g sana dengan wok(fariha)mbe baik koi nie......so ktrg sampai kitrg duduk kerusi yang depan cikit sedap mata memandang....mtk menu ktrg bdua oder la apa yang tekak rsa nak makan...pastu tgu dlm 20 mnt air n mknan ktrg sampai..pastu bro yang tukang hantar mknan tu ad pas 1 note kat kami...hahaha....note pkenalan,,,hahaha....lawak la.....yang bro nie kenyit2 mata...kami nie dah kuat gelok pantang kalo bda yang mcm tak senonoh nie...yang muda nama Anuar yang tua nama Tengku Ismail..hahahaha..tengku la sgt kn....pastu ktrg layan2 lah dengan owg2 lama nie nyanyi mmg tak boleh bla...sore aduhhhhh!!..hahahaha...sendiri mau igt la....pastu tb2 je bro yang tak btauliah nie dtg kat meje ktrg...adoii hilang mood nak mkn n mgumpat...hilang la bahan nk gelok.....huhuhu..koi mls gat nak ambik port kat bro nie...yang skunk dalam otok koi C pakwe koi nie....dah kua mlepak gan rodong2(kwn) dia mula lah lupa koi..mmg tak msj la...grrrrrrrrr!!!ble koi ckp mamat nie dtg meja ktrg marah plk...yang dia semyap je buat apa..........so dh koi hangin gan dia koi pn masuk la dalam borak dowg nie...tw lh klo nak mgayat mcm2 bahasa kuar kn..tanya nama la apa la....akaun fb pn nak jgk.dia cakap dia driver pada tengku tu..ktg angguk2 jelh.....huhuhu...layan jelh..tp mmg tak lah koi nak bagi kan....mmg koi nie payah cikit nak mberi..tapi Wok nie bagi je kecian kot tegk muka bro nie..ciap marayu2 lagi...ciap mcm nak myembah bhala lg tangan dia..hahahaha....kami pn dah agak lama kat ctu...sok pn koi keje...tu yang koi lambat masuk keje nie..so...aku pn mmg mls nk buat keje....ak mintk nk blik kol 1230pm sbb nk kemas barang nk pindah umh..tapi dan lg kitg g kedai mkn lg 1 sebalah sana..sana budak2 muda nyanyi mmg best la sore..sje tukar angin sbb sbtu mlm ahd 21/05 koi gan pakwe koi lepak sana...pastu mlm ni koi sje nk lepak kat sna....ralik2 tgk dowg nyanyi ktrg tpandang bro nie gan tengku nie g kat kete....klo da kata tengku jadi driver bajet kete besau la...tapi..hahahahaha...alamak saga lama je..adoiiii..mmg kena rejectshop la...so mls nk ambk tw ktrg bla la..sbb mlt dh buat isyart suh blik....sok plk koi nak cabut balik phang lg......Cutiii ...OMG!!!!

No comments:

Post a Comment