Wednesday, 8 June 2011

Qu DaLAm D lEmA rInDu..........!!!!

         Hidup koi dah makin  keliru bila dia yang koi syg secara mdadak mlangkah pergi bila keputusan fmly dia tak boleh d ubah sama skli..antara fmly dgn koi dia terpaksa memilih fmly walha kami dah janji sempai akhr hayat....perubahan mdadak dia koi blh rasa sbb dia sllu ada bile saat koi memerlukn..dia x boleh b'rahsia dan dia x pandai tok tipu koi...
         Dengan apa yang koi tahu sebelum tu koi dah undur diri siap2,...koi redho klo dia bukan milik koi...segala kebahgian yang terjalin lama lenyap mcm tu je....hilang rasa sedih tapi memori otak koi tak mudah untuk padam.
         Koi bukak pintu untuk koi berkawan dengan owg lain...kawan bukan untuk jatuh cinta,,,untuk terima owg lain buat masa skunk amat payah koi nk buat...koi mintak maaf banyak j** sbb koi mmg tak blh terima aok dalam hidup koi...koi boleh buat aok jadi kawan je...smpi ble pun aok lah kawan paling terbaik untuk koi dan pdengar setia...
        Tapi hati koi tergugat bila hati koi mula kenal dengan r****, sedangkan koi tak pernah ada rasa dia untuk koi...jauh rasa hati lagi2 untuk memilik owg yg bernama r**** , tapi koi cuba untuk memulakan walaupun dulu dia pernah memulakan...thanks sbb sapaan koi aok layan..so koi tak rasa sengan....koi mula terus berkawan.tapi kena hati tak dapat rasa selesa mcm sebelum nie....knp mst bila koi dgn owg lain,pikiran koi kelain......
        Setelah sekian lama kenapa dia datang bila semuanya da terjadi...dia dah jadi hak owg lain bukan hak koi dah..tapi bila dia datang membuat kan koi berbelah bagi untuk koi bagi semula rasa syg koi pada dia...tapi koi tetap dengan keputusan koi...koi tak akan merutuhkan kbhgian owg lain...biar lah koi je yang merasa d kecewa kan...
       koi harap dia dapat mjaga insan yang pernah ada dalam hati koi dlu...jangan myesal dengan apa yang terjadi sebaliknye menerima dengan hati yang terbuka...jodoh pertemuan aok dengan dia dah tertulis..allah dah dia cipta dia d buat dari tulang rusuk kiri aok...jgn hancur kan hati famly aok dgn aok patah kebelakang..koi tak nk aok jg mcm koi....belajar dari kesilapan sbb smpai skunk koi doa aok sentiasa bhgia dengan dia buat selamanya...
         Andai ini jalan yang tertulis untuk koi dengan dia,koi redho......kalau aok myanyangi satu hari nanti koi akan dapat merasa..sebab skunk koi tak dapat merasa ksh syg aok lagi...koi harap...koi akan terus mnunggu dengan hati yang tak berbelah bagi untuk koi pancing ksh syg aok buat koi walaupn hanya shari.....tu cukup memandai....
        Maaf kan koi S**** bukan koi tak dapat terima diri aok..tapi koi tak boleh..andai kita di jodoh kan..kita akan bertemu lagi bila allah menitikkan kembali pertemuan kita semula...dulu koi mula membuka hati aok mguji koi smpi koi dh tak blh nk buat apa....skunk aok mgemis semula apa yang dah jadi..lupa kan segala kata aok untuk koi malam tu....koi mintak maaf...
       Selagi aok x memahami koi..selagi tu koi tak boleh menerima semua nie...cuma koi pinta paham la koi...kalau 5thn yang lepas aok blh tgu koi...kenapa skunk untuk kita lebih paham antara satu sama lain aok tak boleh nak paham....
       Andai koi untuk aok...akan koi buka luas hati koi untuk aok..jauh mana koi melangkah pergi jauh dari aok...kalau dah tersurat untuk koi dengan aok...koi redho...koi terima...tapi bagi lah koi berpulang untuk koi bernafas tanpa d kongkong oleh sape2....

No comments:

Post a Comment