Thursday, 2 June 2011

OmG!!!!!!!

OMG!! adalah gelaran bdk2 Ofc kOi untuk sorg minah nie..nama btl dia L***...dah kawen ank sOrg....br je dapat naik pangkat jadi supervrs tu yang mcm kera kena belacan....Over gtu!!!..dia nie dlu sama level dgn kOi je...tp tu lah dpt pandai mgampu pe smua dpt la pangkat tu....so dalam Ofc aku nie dah tinggal brap kerat  je dah sbb br2 nie Eliza baru je bhenti dapat keje lain....sO yang tinggalnye...Anne yang cun n kuat ngs...Tikah yang cOmel kecik2 gtu..Wan yg mjd idaman Anne(sang kekasih...hehehe....)..nadia dgn rambut mayang mengurai hahaha...nadia nie br masuk 2minggu.....sO  jOm layannn apa kOi nk cte....

Dia nie sial cikit sebab pandai bermuka2...depan cakap lain belakang cakap lain....lg2 kalau ada geng dia..bOs kami yang gedik tu..sape lagi kalau bukan Kak A..janda ank 1..tapi bru2 ni dah selamat jd bini Owg..kOi harap dia ubah la perangai dia tu yang mulut main sedap rasa nak cakap..kO bajet  kO hot!!!..

Dengan mulut dia yang agak x mkn saman nie...belum lagi eliza bie bhenti dia dah kasi membe ktrg panas gan dia..ada kew tanya kat PA(ana) dia '' eliza dh bla blm'' pekatan BLA yg kuar dr mulut dia tu kami semua mmg tak dpt terima...sial punya ppuan....mulut mcm longkang...kO tu dah nk g haji/umah sO bwk2 lah btaubat....bak kata Ms kim..baik balik jaga telur je....Opssssssssssss....hahahahah...

OMG ni pn 1 bab...nie lagi 1 bab yang paling tak boleh d acpt oleh sape2 termasuk kOi....dia bajet dia bgu..br dapat naik pangkat cikit dah mcm cial punya perangai...cakap dia je yang betul..Owg lain semua salah....dah la tak pandai buat kerja..pastu main arah Owg je....Owg lebh pandai dari kO la MG!!..Owg semua bpendidikan kO apa....cuma kerja bank y entah berapa bulan je...sO dtg MP nk buat blagak semua kO tw....ideal Owg kata ideal kO...mana tak hangin wan dgr..depan Mr jO n kwn baik ko kak A..ko adalah yg tbaik...tapi hakikat sebenar kO tak sedar diri kO tu bawah tapak kaki cina je..cian kO kn....kO pn kena buli gan dOwg jgk..huhuhuhu.....

Dia nie kn....1 satu perangai dalam Ofc...klu tak bcite pasal ank gan laki dia mmg tak sah kOt...bOsan hari2 dgr bda yang sama......yang jd pdengar setia sapa lagi klO bukan wan n tikah..ska sgt dgr cte dia...klO Owg cte pasal Owg kena langgar..dia pn ada cte...klO cte pasal kena sunat..dia pn kena pnh kena sunat...haa 1 lagi...laki berOk busuk pn nk cte kat Owg apa punya bini  mengaib kan suami dia nie...suami punya baik...anak jelah aktif gla...tp tu lah ujan Allah nk bg kat dia tapi smpi skunk dia x sedar bda tu semua...dOk Ofc mgeluh asal ank dia..klO 1 hari nnt Allah tu nk tarik pemberian dia..br kO tw OMG!!!!.....

sO dalam Ofc kerja dia mmg nk cari salah Owg yg dia sndr x tw apa salah Owg tu....main serang je....bila dia salah...bOleh plk dia duk diam tkulat mcm ala2 siput babi mcm tu...dia nie dengan uma asik nk cr slah umah je..padahal salah dia...uma tu dh bgtw apa yang patut dia tw..tapi bila smpi time salah pada uma..smpai ngs minah india ala2 kajol nie d buatnye....Eeeeeeeeeeee i hate MINAH GEMUK x sedar diri nie.....


Baru2 nie kOi cuti...kOI  d letOpkan dgn cte pasal kOi kena turun bawah g kat deptmnt Visa yang tak ada kena mgena dgn bidang kOi..bOdO pnya MP....dh nk lingkup buat lah cara nk lingkup....tp kOi x puashati...apa pun koi kena tya n sapa yang mintak kOi d turun kan.....Owg klO dh busuk hati mcm OMG!! ni smpi mampus pn dia mcm nie...OoOoOo..kira dia x puashati la kOi sembur dia pasal FBoOk tu ekk..sO kO guna kuasa bOs mrangkap kwn baik kO untk buat taik kat kOi la,,,gampang punya MG!!....sO tanpa dengar sebelah pihak kOrg terus mOve kOi kat bwh...


KOi msk Ofc dgn harap tGu MG bg tw bru koi nk sembur....tapi dia buat tak tw je..buat mcm dia takde d masa kejadian....ala mcm  xcdnt...ada owg xcdnt tp owg tu lari haa Mg tu mcm tu la....sO bila Go dtg bg tw kOi kena pindah..mmg berasap la...kOi terus derct tanya Mr Jo knp kOi kena turun bwh..sO msg2 x tw nk jawab apa..


kOi kena terima sebab kOi kena pikir banyak..kOi ada tanggungjawab....kOi bukan asal dr cini...lain klO kOi duduk dgn fmly..umah sewa tiap2 bulan kOi kena byr...satu2nye harta yang kOi ada kete WQX kOi...nk kena byr tiap2 bln..servis pe smua....kOi g keje bukan pakai air..smua nk bduit..sO kOi kena terima dengan hati yang terbuka....mungkin ada hikmah yang dOwg buat kat kOi n kOi mgharap d iringi dengan dOa mak ayOh kOI...amin.....

Kekadang koi tak paham knp dia busuk sgt hati buat Owg mcnie...sana cini dia buat hal, dia tak pikir bila dia buat Owg..Owg tak kn mudah akan maaf kan dia...pada kOi  biO je apa yang dia nk buat, buat masa skunk..ada masa dia tersungkur nanti...sO kita sama2 tgk k...

Pada adk Qu yg masih lagi stay keje kat deptment accOunt n mp...kOme harap kOrg epy2 keje n jgn tensiOn2 k...kalau kOrang rasa dia ada buat hal,settel mOlek2...jgn jadi mcm kOme k....

LuRvE u All..Mmmuahh....:)

No comments:

Post a Comment