Thursday 18 August 2011

Berbuka pose d vivo at TiMe SqUaRe


Helo3...salam......hehe.....
     Haaa akhrnye permintaan adk2 ku ak makbulkan jgk la....baru2 nie aku g bbke kat TS(time square)mne lagi nk g slain kat ctu..huhu....kat leval bawah skli...pe kena nye Vivo...nie gara2 tikah duk mbaca blog Cik Epal je...tu tau mne tempat best n mahal nak makan..hahaha
    Yang pergi..tikah..nadia..wan..n aku je....yang lain semua ad hal..mcm aku dlu la...hehe...walaupun x ramai tp tetap mgempak kat n d sbbkan kami tempat tu tak xd spech utk owg lain nak bbke.....
    Kalau oder jangan cakap la...smua dlm senarai tu sedap...tapi mmg sedap pn...nak cakap satu2 ak dh lupa apa namanye..yang aku ingat..makanan ak dengan wan rm12.00 plus servs tax dah rm14.00,,,huhu...tikah n nadiah dok cibuk nak air yang cik epal minum....haa ambk ko rm10.00 satu air tu..haa minum2 smpi x terminum sbb manis..'bak kata wan boleh kew basah tekak mnum air tu..''hahah..lagi 1 desrt la sgt...tikah oder tiru lagi yang cik epal mkn....itu je dh rm9.....hehe...
    Apa2 pun benda dh lepas n ada juga kenangan n ada juga bda nk cite bulan owg tya or bulan puasa akan dtg kn....dengan nadia kena bahan kaw2 sebb x pandai2 nk snap kamare hp wan..tu yang gelak smpi nagis..wan plak kaki bahan.....aku ni plak duduk tepi tkah asik nak mcubit je...hahaha....mcm2 gelagat....
    So apa2 pn...best....hope ad rezeki n umur panjang kita bbke lagi d tahun yg akan dtg jika Allah memberi lagi kita peluang....


Planing seterusnye karoke..mcm bese...dah 2bulan x test vokal...bab kata wan..apa2 pun nanti ak update blog k......bbye......

No comments:

Post a Comment