Thursday, 25 August 2011

MaKiN tErAsA AkAn KeHaDiRanNYA

 PUASA KE 26........

pejam celik pejam celik dah 26hari kita berpuasa n hari last aku bekeje...sok planing pas subuh ak nak gerak balik kg(temerloh)....cti raya ak bmula dari 27-08-2011 ~ 04-09-2011 wahh terbaikkkk...
Otak masuk ofc hari nie tak ad lags mood nak buat kerja..padahal keje makin blambak bukan buat makin cikit.....pelik la..adoi..
Haa shoping...semalam sebelum balik ak dah shoping cikit untk ak...ak singgah kat Time Square beli anak tudung mgikut tema baju raya la..class gtu...ak beli baju untuk c kecik tu..smart plk ak tgk kemeja guess tu...bju dia mahal dr tudung2 ak...xpelh lg pn dia sorg je....x botak lagi la...klo abg ak no 2 kawen ad xd rambt nnt.....
Kehangat n x sabar ak makin terasa...huhu....x sabar nak balik..tapi sebelum ak balik..ak nk g mrayap kat jalan tar..cr jubah ayah ak...huhu.....nk cr kuih raya cikit...buat2 jugak....beli2 jgk..takut kuih yg buat tu x cedap..masak owg nak makan..huhuhu
Akhirnya ak gan dia terus myepi tanpa berita..ak pn xtw apa salah ak kat dia...tp ak x kisah sedangkan ini yang aku ingin kan..jalan terbaik untuk ak dan dia...moga jalan yang kami pilih ni tak akan patah semua..aku percaya dia bukan d takdir kn untuk d cc ak untuk selamanya..dia sekadar datang untuk memberi kbhgian dan membawa sekali sedihhan ak bsama.....:)



No comments:

Post a Comment