Wednesday 3 August 2011

WhEn My HeaRt To Be StRoNg...!!!!



SeRiBu SeTiA

kita yakin suratanNya jodoh kita
kita sedar asmara siapa y membara
biarpun beribu batu
aku akan pertahanKan
siapa pun akan bosan
jika sering di lupakan
siapapun akan mahu keksihNya kekal setia
aku masih mampu untuk bersamamu menempuh dugaan
aku masih rehdo apa yang ku ada selagi kau 
dengan ku
cinta tanpa jiwa tak mungkin selamaNya
harta atau rupa harta hiasan manusia
yg pastinya perihara ohh
secebis hati ini..
ku doa kita berasa untuk esok dan selamaNya
hanya aku kekasihmu mahsyurkan lah
semikan kasih yang luka
agar gemelap semula
hanya aku kekasih mu ke akhri hayat....


            "when my heart to be strong" persoalan yg aku sendiri smpai skunk aku tak dapat jawab untuk diri aku sendiri...Yallah,,apa lah nk jadi dengan diri aku nie...pe yang aku dah buat nie...apa yang memdorong aku buat,memikir ke arah yang mcm nie....
             Apalah yang aku nak dalam kehidupan aku nie sebelum ALLAH menarik haknye..apa lagi yang aku tak puas kecapi selama 24tahun aku hidup...Engkau berikan lah satu jalan yang aku tak akan patah semula..selasaikan kan jalan kebuntuan aku ini YALLAH...
            Aku rasa gelisah je,resah memikir apa yang akan terjadi pada hari esok..lusa...dan akan datang....Yallah kenapa ,,aku rasa takut kehilang insan yang aku sayang..kenapa mesti kau kena pikir n mcari nahas sedangkan dah tau benda tu akan terjadi...heee sengal...dan jadi gini mula la touch n go....
           Nak tapi x nk...aduh....nk msj tapi nk kena jauhkan diri..kalau msj masuk mst nk balas...tak ada msj mcari/call..ehh apa nie..adoii....wehhh apa nk buat.....tetap dgn pendirian....
            
            

No comments:

Post a Comment