Wednesday, 3 August 2011

pREsSuREeee.......:(

 


Tension.............!!!!
Bila puasa nie bertambah malas nak buat keje,dengan suasana yang sunyi...huhu....internet kena block...bwk broadband x d bagi...arghhhh...pe aku nk buat nie...mgadap akaun hari2 jenuh dah kepala nie....tgu email dr compny audit lme.....wahhh....
Mood tgangguuu....baca novel online sakit mata,email bdk2 nie..hmm.....dowg pn ad komitment sndr....masuk 9pg kuar 5pm...kekdg balik lebih masa y d tetapkn sebab aku kuar g sembhyg kat Hotel Parkroyal...pe punya owg la...tu pun nk tolak.....Blik aku terus g bazar cari makan..malas kot nk masak....lgpun makan sorg..mula la hiba je...bbuka sorg...bsahur tu kekdg dgn mne bilik...bbuka tu la,mula la nk mngs....makayah jauh...pakwe..hmm...bila perlu muncul..tapi aku nie ad kew pakwe...mne ad...agrhhh x mati kot xd status bgelak Aweksss owg....
Tgk tv smpi kol 10,pe lagi sumbat handfree bwk tdoa,sedar2 kol 5pg tuk bsahur....itu lah rutin  harian aku bila time puasa nie.....ahhh nk balik kg...cian mak aku kkdg bsahor sorg..my dad keje...sekurg2 x jemu mkn yg d beli..tapi mcm letih je nk balik..ahd da nk balik cinie....kete xd...sekurg2 ad kete..pg2 isnin tu aku gerak je balik kl...Bila ek nk ambk kete..hmmm nnt ambk kete,,moto ak kt bwh tu tak d reapir lagiii..hmmm....
Kekadang bila time puasa nie dapat mrasa lagi hiba bila owg yang aku  syg mcm bz n kurg msj je...just bgn tdo cll,,nk gerak g mne2 bg tw..tu je...ak pun kekdg naik touching la kot...aku terus off hp....smpi subuh br ak on...lantak lah..masing2 dh besar n dh boleh pikir...tapi k jgk bile puasa nie x jumpa...tak blaku mbatalkan puasa(opsss,yelh bda pan mata)hmmm....sedihhh.....

No comments:

Post a Comment