Tuesday 19 July 2011

BerDoSakAh AkU kErnA mAsiH mYAyAnGI-Nya...!!

Aku tak berniat nak rampas dia dari insan yang lebih memerlukan,aku tak minta dia kembali menagih cinta aku.Tapi aku lemah bila dia muncul kembali sebab hati aku tak pernah berhenti myayangi dia walaupun ada yang sudi memcurahkan kasih sayang pada aku.
BerdosaNya aku bila ada perasaan yang macam tu pada hak owg lain,tapi hati aku betul2 tak tdaya untuk di sayangi semula.Tapi aku sedar semua ini tak akan selamaNya,aku kena pergi jauh,jauh dari hidup dia...Aku tak sanggup  lagi nak lalui jalan yang dia cipta untuk aku,mungkin ini yang terbaik untuk kita semua.
Bila cinta tercipta untuk kita kita harus menerima,tetapi allah itu maha mengetahui apa yang dia atur kan untuk umatNya,tapi kita sebagai manusia yang mempunyai akal fikiran untuk menentukan apa yang terbaik untuk diri kita mahu pun untuk owg di sekeliling kita......
Mungkin terlangkahnya kaki aku jauh dari dia membawa satu kebahgian yang aku sendiri tak nampak...Aku berdoa,allah memberi aku peluang untuk mengecapi kebahgian sekali lagi dan untuk selama-lamaNya....amin

No comments:

Post a Comment