Tuesday 19 July 2011

Mak...........kome nak kawin !!!!

Mak!!!.....kome nak kawin..tapi tak ada calon la,,,,hahaha mak ada tak,,,,huhuhu itu lah mula2 brmulanya ceritaNya bila aku cakap macamtu...mak aku laju je nak cari calon untuk aku....pe ke hal Nya...tak nak aku....hehehe(sorii mak kome main2 je lh)
So nak dijadikan cite, hari tu aku balik mak aku cakap kawan dia nak cari menantu untuk anak laki dia...amboii mak aku nie yek..suka gat bgosip2 nie...so aku dengar jelah,,,tapi mak aku tak lah offer aku untuk huhuhu selamat aku...dulu tu saje je main2...
Bila besday anak buah aku nie celebrat mak aku nie jumpa semua kawan dia termasuk kawan baik mak aku yang aku cerita tadi,(macam besday dia je kn,huhu)...so last2 minit kitrg nak sambut besday my dad skli br best tapi dia tak tahu pun..kira suprise...wahhhh best gtu...aku pun tergesa ikut my bro g Jerantut cari hadiah n pnambahan kek....hehe
Bila aku sampai umah,aku tengok umah aku nie dah ramai upanya majlis dah nak start ...So aku salam lah dengan sedara mara aku sekali-sekali dengan kawan baik mak aku...so bila dia jumpa aku...upenye dia bekenan plk dengan aku yang agak2 ayu nie...huhuhu...dia cakap kat mak aku nk buat aku menantu dia,tapi mak aku nasib backup aku....dia ckp nak tanya sendiri...tapi aku jawab tak sedia lagi dengan apa yang penah terjadi pada aku...so dia paham kot..
Pastu my bro panggil semua suh tengok anak buah aku tiup lilin,tapi aku tengok akak ipar aku yang berianya..hehe....dah selasai 1 bab...Ni untuk my dad plak..nasib mak  nie berkomplot dengan kami semua..hehe..tiba2 kami cakap..ada lagi satu kek...dia pun pelik...aku bawak siap berlilin nie..letak atas meje dia pun pelik nama dia kat kek...' untuk aboh tersayang'...so kami nyanyi la...dia pun dah terharu tengok kami adik beradik buat dia rasa bahgia..aku hulur hadian n my dad cium kami ber3,akak ipar n wife tersyg dia...so happy n fun...lurve u all walaupun kita tak ramai..syukur alhamdulilah...
So majlis besday doa selamat,selamat di jalan kan...so dah besar pun anak buah aku skunk..dah 2tahun 3bukan.My dad pun makin meningkat usia..tapi tak tua tau sebab tak pencen lg...hehehehe
Aku berdoa agar Allah memberi  kesempatan untuk kami mengulangi kebahgian yang dah berlaku sebelum nie....amin.....

No comments:

Post a Comment