Thursday, 28 July 2011

Debaran makin terasa...Go harimau...go

                Semakin terasa debaran dan merasa keseronokan bila aku,fariha dan ct aminah decide nak meramaikan lari owg kat stadium tu....Korang pasti taw kan...malam ni Malaysia vs Singapore....aku dengan fariha membe aku nie dah awal lagi g beli tiket....hahahah...ciap cuti masa time lunch langsung kami drop g bukit jalil....
Sampai jangan cakap la.ingat kami g yang g beli...tengok mak aii...ramainye.....ada yang tiket rm50 dan rm30..rm5 untuk budak2....kehangatan bola makin teserlah,aku tengok makin membara....

Tapi tak syokNya C abi aku tak bagi pergi sebab :-
       1) Takut kena rempuh/pijak dengan owg ramai
       2) Takut kena raba (nie yg dia paling takut)
       3) Sebab dia tak ada(padahal takut aku g gan owg lain)
       4) Sebab aku g dengan semua ppuan

tapi abi Qu,syg dh beli pun tiket tu..hehehe..bagi la yea,nnt g tanpa izin takut jadi apa2..hahahah...so dia tak boleh kata apa la..sebab tiket dah pun d beli aku pun dah mms kat dia...peahhhh bengang gila dia...sori tau abi Qu...janji tak buat dh..kuar tanpa izin abi..hehehe.Ingat dah abis..upenye dia ckp lagi pasal nk g...adoiii....hehe..last dia bg jgk...tq abi qu..syg abi....hehehe(ampu2)

So,saat2 d nantikan dah tiba,,,aku dengan ct aminah dah janji nak jumpa kat Lrt Chan Sow Lin kol 6.30pm....pastu aku tgu plak c fariha smpi kol 6.45pm...baru gerak g Stadium...

So..nnt aku smbg lagi yea....chill

No comments:

Post a Comment