Wednesday, 20 July 2011

kU bEsErAh AtaS sEgAlAnYA..

      Aku dah 24 tahun dan,,tapi aku masih mencari kebahgian hidup,aku tengok kawan2 aku masa sekolah..masa kolej dah berpinak2 anak..comel2 je..tapi singgah pada cerita aku bila la aku nk melangkah ke arah semua orang impikan..btl tak...Dulu dah ikat haram menjadi,silap malas nk cite benda dulu patut lupa...kalau tak haa tak lama lagi kawin lah aku..pastu honeymoon gtu...buat anak comel2 ikut muka aku..itu semua tinggal mimpi jelah.....
       Baru nak mula hidup dengan bahgia tapi kebahgian yang kita cipta dan pertemuan yang allah beri hanya seketika untuk kita kecapi dan mempebetulkan kesilapan kita, tapi btl jgk tu..kekadang pe yang allah titikan untuk kita merasa kebaikan untuk kita menilai apa yang terjadi....
Setiap apa yang tertulis untuk kita adalah dugaan untuk kita,allah tu maha mengetahui apa yang dia bagi pada umah dia,cuma kdg2 kita tak bersyukur dengan apa yang ada depan mata kita,masih nak cari owg lain padahal depan mata dah terbaik....ada juga owg yang macam tu....hmmm
      Harap apa yang terjadi diri sendiri boleh menjadi ikhtibar...agar aku berjumpa dengan sorg yang mendambarkan,seorg yang jujur,penyayang,seorg yang dapat menerima baik buruk diri kita mahu pun kekurangan keluarga aku...amin.......(;"") chiilllll

No comments:

Post a Comment